2013. március 5., kedd

A léggömb sztori folytatódik

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, paleóztok a mindennapokban, vagy sem. De, ha valaki babát vár, csak ajánlani tudom, akár diéta szerűen is, mert amint egy kicsit megengedőbb vagyok magammal, máris jön vissza a léggömb effektus.

Mint korábban írtam nekem ez sok problémát, kellemetlen közérzetet okozott pár héttel ezelőtt. Aztán szigorúbbra vettem a paleos elveket - semmi, de semmi vajas kifli, és semmi, de semmi lágysajt -, sok köményes-ánizsos teát ittam, hosszabbra vettem a sétákat a kutyákkal, és elmúlt szinte minden panaszom.

De tegnap vendégségben voltam, - én olyankor nem szoktam nyafogni, hogy mit kapok - illetve elragadtattam magam egy bizonyos cottage cheese miatt, bevallom nem bírtam ellenállni. Na meg is lett az eredmény. A léggömb visszaköltözött a hasamba.

Úgyhogy mindenkinek csak javasolni tudom, akinek puffadásos problémái vannak, hogy gondolkodjon el a paleolit táplálkozás bevezetésén, mert hihetetlen a különbség már egy-két nap alatt. Illetve tényleg jók a gyógynövény teák is. És akkor akár csődbe is mehet az összes ilyen gyógyszert gyártó cég. Elég, ha csak ésszerűen eszünk és viszonylag rendszeresen mozgunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése